Veelgestelde vragen

Wij hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen voor u verzameld. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, neem dan contact met ons op.

1. Wie kunnen aan de e-learnings deelnemen? 
De e-learnings zijn alleen te volgen voor alle inwoners van uw eigen gemeente.

2. Wat krijg ik wanneer ik een e-learning voor mijn gemeente afneem?
U krijgt het gereserveerde aantal tickets voor de door u gekozen e-learning en de unieke link daar naartoe. De deelnemers worden ontvangen op een landingspagina met het logo en de huisstijlkleuren van uw gemeente. De introductie video kan aangepast worden met beelden uit uw eigen gemeente voor een optimale herkenbaarheid. Tickets kunt u reserveren in een oplage van 250 tot 10.000.

3. Waaruit bestaat een e-learning?
Een e-learning bestaat per onderwerp uit een of meer korte lessen die beginnen met een video en multiple-choice vragenlijsten en na succesvolle afronding met een uniek eigen certificaat op naam.

4. Hoe lang blijven de tickets beschikbaar?
De tickets blijven 12 maanden beschikbaar.
Wanneer u als gemeente een e-learning actief aanbiedt en er campagne op voert voor deelname,
dan zijn in de regel het aantal tickets binnen 6 maanden opgebruikt.

5. Kan ik door jullie een e-learning op bestelling laten maken?
Ja dat kan zeker. Verschillende e-learnings zijn in ontwikkeling, maar als u eigen wensen voor een e-learning heeft, dan helpen wij u graag.

6. Kan ik zelf een bestaande e-learning aanleveren?
Nee, dat is helaas niet mogelijk.

7. Kan ik samen met een of meer buurgemeenten of provincie een e-learning aanschaffen?
Ja dat kan zeker en dat moedigen wij ook aan. De kosten per ticket dalen hierdoor aanzienlijk en 
het bereik wordt groter. In dat geval worden er meerdere gemeente logo’s getoond.

8. Kan ik als commercieel bedrijf of instituut ook personeel of leden deel laten nemen aan een e- learning?
Ja dat is geen enkel probleem. Uw eigen platform wordt dan voorzien van uw eigen logo en bedrijfskleuren.

9. Wat kost deelname?
Wanneer u via het contactformulier een mailtje naar ons stuurt, dan zenden wij u de prijzen toe.

10. Hoe breng ik de inwoners op de hoogte van de e-learning?
U krijgt van ons een link naar uw eigen e-learning platform. Die link kunt u via uw eigen website, mail of (sociale) media onder de eigen inwoners verspreiden.
Cursisten krijgen aan het einde van de e-learning ook de gelegenheid om hun behaalde resultaat te delen op hun eigen sociale media.

11. Wat gebeurt er als de gereserveerde tickets op zijn?
Dan krijgt u als opdrachtgever tijdig een berichtje dat het gereserveerde aantal tickets bijna opgebruikt is. Wij stellen u dan in de gelegenheid om extra tickets te reserveren of de e-learning te stoppen. In de tussentijd blijft de e-learning wel gewoon beschikbaar voor uw inwoners.

12. Wat gebeurt er met het restant van de tickets dat over blijft?
Die vervallen automatisch na een jaar. U krijgt tijdig bericht over het aantal tickets dat nog beschikbaar is, zodat u nog tijd heeft voor een extra actie of campagne.

13. Is het platform veilig?
Ja, het platform is bijzonder veilig opgebouwd, AVG proof en het risico op een datalek is nagenoeg nihil. De e-learnings worden gehost op een separate veilige server en is niet verbonden met uw eigen automatisering. Na afronding van een e-learning wordt de persoonlijke data van de cursisten automatisch vernietigd.

Staat uw vraag hier niet tussen?